Skip to main content

آکوستیک و دکوراسیون

پنل‌های دیواری آکوستیک

پنل های دیواری آکوستیک به سینمای خانگی شما کمک می کند تا پژواک محیط را کاهش داده و تجربه صوتی صاف و شفافی را تضمین کند. سینما خصوصی حرفه ای کدالی به پنل های آکوستیک نیاز دارد که امواج صوتی را جذب کرده و اثرات اکو را در محیط سینمای خانگی کاهش دهد. ما قادریم آکوستیک اتاق سینما را با بهترین کیفیت ارائه دهیم.

دیفیوزر و جاذب

این دو آیتم مهم کدالی در سینمای خانگی ما چه کارکردی دارند؟ یک دیفیوزر (پخش کننده صدا)، امواج صوتی منعکس شده را از محیط پراکنده می کند در حالی که یک جاذب آنها را به میزان مشخصی جذب می کند. در سینما شخصی کدالی ترکیبی از بسترهای آکوستیک جذبی و بازتابنده برای ایجاد یک صدای متعادل و کنترل شده استفاده می شود.

دکوراسیون داخلی

با توجه به اینکه در طراحی دکوراسیون داخلی، کیفیت صدا در اولویت است، ارزیابی فناوری های نوین در اهمیت بالایی قرار دارد تا بهترین امکانات برای طراحی و کاربردی بودن را ارائه دهد.  پارچه هایی با قابلیت ترکیبی که هم از جنبه زیبایی،‌ کارایی بالا داشته، و همچنین نیاز های فنی برای آکوستیک فضا را فراهم کند در دکورهای کدالی استفاده میشود. این پارچه ها دارای قابلیت های مشخصی هستند از قبیل انتقال صدا در تمامی فرکانسهای مورد نیاز سینمای خصوصی و امکان چاپ بر روی آنها که اطمینان حاصل شود پروژه سینمای خصوصی شما کاملاً با طراحی سازگار است.
از طرف دیگر برای اثبات حرفه ای بودن کدالی، ما طیف گسترده ای از طرح های مدولار را در اندازه ها و اشکال مختلف به صورت پیش ساخته ارائه می دهیم. طرح های مدولار ما این امکان را می دهد که به راحتی در محل نصب و در کوتاه ترین زمان اجرا گردند. امکان مخفی کردن تمامی تجهیزات صوتی اعم از بلندگو، سیم کشی، کابل و غیره در پشت آنها نیزوجود دارد که تجربه صدای عالی برای شنوندگان و زیبایی برای بینندگان را همزمان القا می کند.

صندلی سینمای خانگی

یکی از مهم ترین قسمت ها در هر سینمای خانگی، مکانی است که به نشستن شما تخصیص داده می شود. این مکان می تواند با یک مبل، یک صندلی راحت یا حتی یک صندلی سینمایی تکمیل گردد اما باید راحت و بادوام باشد. مبلمان نیز باید به اندازه کافی شیک باشد تا با بقیه دکوراسیون اتاق سینما مطابقت داشته باشد. صندلی‌های کدالی از نوع مختص سینمای خانگی با امکانات و لوازم جانبی است. در موردچیدمان چند ردیفه ، حتی سکوهای بلندکننده برای ردیف های دو و سه نیز در نظر گرفته شده، تا به یک اندازه بیننده از تصویر نمایشگر بهره ببرد. نصب این رایزرها در سینمای شخصی شما، دیدن صفحه نمایش را بدون مانع و آسان تر می کند.
مجموعه مبلمان سینمای خانگی کدالی در انواع طیف رنگ ها موجود است. فرقی نمی‌کندچه رنگی مد نظر شما است، صندلی های چرمی ما در رنگ های متنوعی از جمله مشکی، قهوه ای و خاکستری عرضه می شوند.

صندلی های کدالی همچنین دارای چندین قابلیت هستند مثل گرمکن نوشیدنی، میزکار، چراغ مطالعه و شارژر دستگاه الکترونیک و غیره که به شما امکان می دهد صندلی خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. برخی از مدل‌ها از نوع ثابت و برخی از نوع تکیه گاه برقی هستند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و در حالی که صندلی‌تان را به طور خودکار در موقعیت قرار می دهید، استراحت کرده و از تماشای صفحه نمایش خود لذت ببرید.


طراحی دکوراسیون داخلی سینما، یکی از مهمترین بخش ها در ساخت سینمای خصوصی میباشد، از نظر ظاهری اولین چیزی که به چشم میخورد دکور داخلی سینما میباشد، لذا تیم طراحی کدالی با در نظر گرفتن تمامی آیتم های فنی مورد نیاز در دکور سینما طیف گسترده تری از طرح های مدرن را با توجه به تقاضای کاربران ارائه نموده است.
این طرح ها با استفاده از متریال مناسب برای دکور سینمای خصوصی، که پارچه های ترنسپرنت آکوستیک میباشند پیاده سازی میشود. این نوع پارچه ها امکان را میدهد تا اسپیکرها و پنل های آکوستیک در پشت دکور پنهان شوندو باعث میشود تا علاوه بر زیبایی بصری ،مرجع صدا نیز نا مشخص باشد، لذا برای بیننده لذت تماشای فیلم و سریال را دوچندان میکند.