Skip to main content

سیستم صوتی ویلا و باغ

موسیقی بخش جدایی ناپذیر از باغ و ویلا و سایر فضاهای باز می­باشد. اولین نکته در نصب و اجرای سیستم صوتی ویلا و باغ، کیفیت و مقاومت اسپیکرهای فضای باز در برابر عواملی مانند آب، باد، هوا و تمامی شرایط جوی می­باشد.

سیستم های صوتی ما برای استفاده در فضای باز به گونه­ ای طراحی شده اند که دارای اسپیکرهای بسیار مقاوم در برابر تمامی شرایط آب و هوایی و همچنین با کیفیت و پوشش عالی صدا هستند.

همچنین برای همه­ کسانی که علاقه­مندند در حیاط خانه خود موسیقی گوش کنند، اجرای اسپیکرهای مناسب فضای باز انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. اسپیکرهای فضای باز برای استراحت در باغ و همچنین برای سرگرمی عصرها در تراس یا کنار استخر، بسیار مناسب است. درواقع موسیقی به همان اندازه که در فضای داخلی مهم است در خارج از خانه نیز حائز اهمیت است.

اسپیکرهای فضای باز که در زمین نصب می­شوند و تصویری بسیار زیبا به ویلای شخصی و یا باغ­ها خواهند داد.

اسپیکرهای فضای باز کاشتنی که به دلیل هماهنگ شدن با محیط، جلوه­ای بسیار زیبا به ویلاها و باغ­ها می­بخشند.

 

این اسپیکرها دارای نوعی پوشش محافظتی هستند که با قرار گرفتن در معرض رطوبت­های طولانی مدت، بدون از دست دادن کیفیت صدا، مقاوت می­کنند.

این  نوع از قدرتمندترین سیستم­های صوتی باغ و ویلا شامل اسپیکرهایی است که به گونه ای طراحی شده اند که مستقیما در باغ ، در پوشش گیاهی یا در طول مسیرها پنهان می شوند. این بلندگوها همگی از سطح بالایی از ضد آب بودن بهره مند هستند تا بتوانند در تمام طول سال در فضای بیرون از خانه بمانند.

طراحی سیستم­های صوتی فضای باز، از کوچکترین فضاها تا فضاهای بزرگ، به گونه ­ای انجام می­شود تا به بالاترین کیفیت از پخش صدا دست یابد.

سیستم­های صوتی همراه با اسپیکرهای فضای باز، برای هر محیط خارجی مانند حیاط و پاسیو تا فضای باز شهرک های مسکونی و مناطق تجاری و باغ و ویلاها مناسب هستند.

 

webadmin

Author webadmin

More posts by webadmin