نام طرح اتاق: "جنایی- Crime"

طرح جنایی برگرفته از ژانر فیلم های سینمایی
طراحی دکوراسیون داخلی سینما، یکی از مهمترین بخش ها در ساخت سینمای خصوصی میباشد، از نظر ظاهری اولین چیزی که به چشم میخورد دکور داخلی سینما میباشد، لذا تیم طراحی کدالی با در نظر گرفتن تمامی آیتم های فنی مورد نیاز در دکور سینما طیف گسترده تری از طرح های مدرن را با توجه به تقاضای کاربران ارائه نموده است.
این طرح ها با استفاده از متریال مناسب برای دکور سینمای خصوصی، که پارچه های ترنسپرنت آکوستیک میباشند و این امکان را میدهد تا اسپیکرها و پنل های آکوستیک در پشت دکور پنهان شوند باعث میشود تا علاوه بر زیبایی بصری مرجع صدا نیز نا مشخص باشد، لذا برای بیننده لذت تماشای فیلم و سریال را دوچندان میکند.

ویژگی طرح Call of Duty وطراحی این دکورها به صورت ساده و مینیمال می­باشند این طرح ها در دسته بندی طرح های مدرن قرار می گیرند هزینه ساخت دکور این طرح ها نسبت به سایر موارد اقتصادی تر می باشد. زمان اجرای دکور این طرح ها نسبت به سایر موارد، کمتر می باشد.

اجرای دکور سینما خانگی این طرح ، ترکیبی از رنگ و پارچه هستند: به صورتی که تابلوها روی دیواراتاق قرار میگیرند و اسپیکرها و پنل های آکوستیک در پشت این قاب ها پنهان میشوند. این طرح برای اجرای سینمای خصوصی در فضاهای کوچک، بسیار مناسب می­ باشد این دکور برای اجرای طرح های کارتونی و یا شخصیت های فیلم و سریال بسیار مناسب هستند. تصاویر این طرح های اتاق قابل تغییر و به انتخاب و سلیقه ی مشتریان، قابل سفارش هستند.

در اجرای این دکورسینماخانگی از پارچه های مناسب فضای سینما استفاده شده که خاصیت آکوستیک ترنسپرنت دارند و صدا را از خود عبور می دهند و در واقع مناسب سینمای خصوصی خانگی هستند.