Skip to main content

سیستم­ صوتی خانگی مجموعه­ای از اسپیکرها، سیستم­های های کنترل و پخش صدا و تقویت کننده های صدا و تجهیزات جانبی هستند که برای منازل استفاده می­شوند. اگر به دنبال خرید لوازم صوتی خانگی با کیفیت صدای عالی در منزل خود هستید، سیستم­های صوتی خانگی کدالی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با استفاده از این سری از سیستم­های صوتی خانگی، می­توانید در هرکدام از فضاهای داخلی منازل مسکونی (شامل اتاق­ها، سالن پذیرایی و….) ویا حتی ساختمان­های تجاری و اداری،سینما برای خود تاسسیس کننید و یا موسیقی  مورد نظر خود را پخش کنید.

بهترین سیستم­های صوتی خانگی، سیستم­هایی هستند که علاوه بر کیفت بالا در پخش صدا و زیبایی محصولات،  امکان استفاده آسان از آنها نیز امکانپذیر باشد.

سیستم­های صوتی خانگی کدالی شامل:

یک کنترلر-آمپلی فایر: که به عنوان تقویت کننده صدا عمل می­کند و شامل ورودی ­های متعدد  برای تصویر و صدا است مثل کنسول های بازی و ماهواره  ،باکس های اندوید ومی­باشد. این دستگاه امکان کنترل از راه دورداردوبا استفاده از قابلیت اتصال به بلوتوث و وایرلس میتوانید آهنگ خود را پخش کنید،این و می­تواند در دکور متناسب با دکوراسیون داخلی منزل شما قرار گیرد.این دستگااه در زمان های مشخص به اسپیکرهای مشخص دستور پخش در توان های متفاوت میدهد

اسپیکرهای indoor:   که برای فضاهای داخلی و سرپوشیده قابل استفاده خواهند بود.

اسپیکرهای فضای باز (outdor speaker): که برای فضاهای باز و غیرسرپوشیده (روف گاردن، فضای باز رستوران­ها، باغ­ ,  و تالارها و…) قابل استفاده خواهند بود.

نحوه اجرای سیستم صوتی خانگی کدالی:

هنگام پخش موسیقی، صدا می تواند تمام احساس لذت از موسیقی را تغییر دهد ، به همین دلیل شما به یکی از بهترین سیستم های صوتی خانگی نیاز دارید. آیا می دانید هنگام خرید یک سیستم صوتی جدید ، مواردی بیش از کیفیت صدا قابل توجه است؟ عواملی مانند اندازه فضای اتاق نقش بسزایی در تصمیم گیری در مورد توان لازم برای نصب و اجرای اسپیکرها را دارد؟

در ابتدا با توجه به میزان متراژ و نوع کاربری فضای مورد نظر شما و همچنین تعداد فضاهایی که اسپیکرها باید در آن قرار بگیرند، طراحی اولیه برای نصب اسپیکرها، کابل­ها و… انجام میشود و در نهایت پس از اجرا، شما قادر خواهید بود لذتی متفاوت از پخش موسیقی را تجربه کنید.

webadmin

Author webadmin

More posts by webadmin