Skip to main content

عنصر اصلی در باشگاه های ورزشی و سالن­های بدنسازی، پخش موسیقی است. سیستم صوتی در یک سالن ورزشی در تمام طول روز روشن است و اغلب با صدای زیاد پخش می شود تا بتوان با حداکثر انرژی ورزش کرد. بنابراین این امر به اسپیکرهایی با کیفیت بالا نیاز دارد که بتواند صدا را با توان اجرایی بالا، در کل فضا پخش کند.

اگر به دنبال این هستید که باشگاه ورزشی خود را با بهترین سیستم­های صوتی مجهز کنید، نصب این دسته از سیستم­های صوتی، قطعا راه حل شما خواهد بود.

با توجه به اینکه سالن­های ورزشی متشکل از بخش­های مختلفی مانند سالن بدنسازی، سالن ورزش­های گروهی، سالن انجام حرکات ورزشی همراه با دستگاه­های ورزشی و … می­باشند و هرکدام از این فضاها، با توجه به نوع تمرینات، موسیقی متفاوتی را پخش می­کنند، شما می­توانید با نصب این سری از سیستم­های صوتی که شامل یک دستگاه کنترلر و تعداد اسپیکرهای مورد نیاز برای هر فضا می­باشد، به طور همزمان در تمامی فضاها، موسیقی متفاوت و یا یکسانی را پخش کنید.

اسپیکرهای مخصوص باشگاه، باید علاوه بر کیفیت بالا در پخش صدا، امکان دسترسی آسان پخش موسیقی را به برای کاربران فراهم کند. این سیستم­ها مجهز به wifi و بلوتوث هستند که در سریع ترین زمان ممکن، امکان اتصال با دستگاه را برای کاربر فراهم می­کنند. بنابراین کاربران قادر خواهند بود به راحتی، با تلفن هوشمند، تبلت و… به هریک از اسپیکرها متصل شوند و موسیقی مورد نظر خود را پخش کنند.

برای خرید سیستم صوتی باشگاه­های ورزشی، ابتدا با توجه به متراژ فضای باشگاه شما، تعداد اسپیکرهای مورد نیاز برای تعبیه در سالن، مشخص می­شوند و همچنین جایگاه مناسب برای نصب اسپیکرهای باشگاه نیز مشخص خواهند شد  و بعد از نصب تمامی تجهیزات،شما قادر خواهید بود کیفیت بی نظیری از صدا را تجربه کنید

webadmin

Author webadmin

More posts by webadmin