Skip to main content

طراحی و دکوراسیون سینما خانگی

چیدمان

طراحی و چیدمان سینمای خانگی شامل راحتی، کارایی، زیبایی شناسی با توجه به استانداردهای فنی است. ما خدمات کامل طراحی و چیدمان سینمای خانگی را بر اساس تعیین ابعاد صفحه نمایش، محل قرارگیری آن، تعداد بهینه صندلی ها بر اساس ابعاد واقعی و همچنین زیرساخت های تکنولوژی های به کار رفته شامل کابل های برق،کابل تصویرو کابل اینترنت و موارد دیگر را ارائه می دهیم. آگاهی از تعداد و نحوه چیدمان صندلی ها در طراحی اولیه بسیار ضروری و تاثیر گذار است. نقشه و فضای تخصیص یافته به سینما از طرف مشتری ارائه خواهد شد و متخصصین کدالی طراحی و چیدمان را به شما پیشنهاد می دهند به عنوان مثال ما همچنین در نظر می گیریم که چند سطح یا پله می تواند در پلان شما گنجانده شود، ابعاد پرده نمایش متناسب با فضا در نظر گرفته میشود، تعداد ردیف و مبلمان بر اساس متراژ اتاق استاندارد محاسبه شده است، فاصله و زاویه دید بیننده در هر ردیف تا پرده نمایش به طور بهینه محاسبه شده است.
کدالی در مورد آنچه در اتاق خاص سینمای خانگی شما امکان اجرا داشته باشد، مشاوره تخصصی می دهد. این یک سرویس طراحی منحصربه فرد است، بنابراین سلیقه شخصی شما در نظر گرفته می شود تا مطمئن شوید ویژگی هایی که شما می خواهید به عنوان بخشی از طراحی سینمای خانگی باشد به طور سفارشی طراحی و اجرا می گردد.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، ما می توانیم به شما کمک کنیم. تیم ما اینجاست تا به هر سوالی که ممکن است در طول مسیر داشته باشید، پاسخ دهد و مطمئن شویم که همه چیز در طول فرآیند طراحی به خوبی پیش می رود.
• طراحی سینما خانگی
در طول طراحی و تجهیز اتاق سینما خانگی، کلیه زیرساخت ها بررسی شده و با در نظر گرفتن سلیقه شما اجرا خواهد شد.