Skip to main content

آیا با کاربرد سیستم های صوتی فضای باز (out door) آشنا هستید؟

صدا از اهمیت ویژه ای در تمامی محیط ها برخوردار است. امروزه پخش صدا در محیط های باز، موجب افزایش جذابیت این مکان ها خواهد شد. امکان گوش دادن به هر نوع موسیقی، پادکست، رادیو و سایر سرگرمی های صوتی در فضای باز، از مهمترین کاربردهای سیستم صوتی فضای باز است. بنابراین نصب و اجرای سیستم های صوتی حرفه ای در فضای باز، علاقه مندان زیادی را به محیط های مجهز به سیستم صوتی outdoor سوق خواهد داد.

ویژگی اصلی سیستم صوتی outdoor یا سیستم پخش فضای باز چیست؟

طراحی سیستم های صوتی فضای باز، به گونه ای است که تجهیزات مناسب فضای باز در برابر آب و هوا، مقاوم هستند و علاوه بر کاربرد، زیبایی بخش محیط باشد،  ، می توانند در شرایط آب و هوایی دشوار کار کنند و در برابر گرما یا سرمای شدید نیز بدون آسیب باقی بمانند.

از دیگر کاربردهای این سیستم ها، امکان اتصال بلندگوهای فضای باز به تلفن هوشمند، بلوتوث، wifi و حتی امکان استفاده از اپلیکیشن های تخصصی برای پخش محتوای صوتی به صورت دلخواه است.

اجرای سیستم صوتی outdoor در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

-پارک های دارای فضای سبز و پارک های آبی

– باغ و تالار برای برگزاری مراسم

– روف گاردن و حیاط ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری

– باشگاه های دارای فضای باز و ورزشگاه و استادیوم ورزشی

– تمامی استخرهای مسقف و یا روباز

– شهربازی و مراکز تفریحی روباز

-مراکز خرید مجهز به فضای باز

– رستوران و کافی شاپ های مجهز به فضای باز

همگی از نمونه کاربردهای مناسب برای نصب و اجرای سیستم های صوتی فضای باز هستند.

از دیگر کاربردهای نصب و اجرای سیستم های صوتی outdoor امکان زون بندی صدا یا به اصطلاح ایجاد اتوماسیون صدا برای نواحی مختلف در یک فضا است:

اگر فضای بیرونی شما از چندین بخش مختلف با کاربری مختلف تشکیل شده است، میتوانید در هر یک از نواحی، موسیقی دلخواه و مناسب فضا را پخش کنید.

 

webadmin

Author webadmin

More posts by webadmin